Jul 6, 2012

Samsung Galaxy S3 – Inspired by Nature, Designed for Human

Samsung Galaxy S3 warna marble white


Smartphones yang paling dinantikan kemunculan telah tiba! Didatangkan dengan skrin HD Amoled berukuran 4 inci bersama resolusi 1280 x 720px. Galaxy S3 ditingkatkan kuasa dengan Quad Core Exynos processor daripada Samsung dan 8MP kamera untuk merekodkan video berkualiti HD. Masih menggunakan Android ICS sebagai sistem operasi,tetapi ditambahbaik voice recognition dan eye tracking.

Antara kelebihan Samsung Galaxy S3

     Dilengkapi NFC dan WiFi –membolehkan penghantaran fail dengan pantas dengan menyentuh secara rapat dengan S3 yang lain. Dianggarkan 10MB fail boleh dihantar dalam 2 saat sahaja!
    
Ergonimic shape –bentuk lebih lengkung pada bahagian belakang S3 membuat lebih selesa untuk dipegang.

Zero lag shutter – pengguna S3 boleh menangkap imej secara berturutan (8 imej) setiap saat kenangan bersama orang tersayang.

S-Voice yang lebih baik – kualiti pengeceman suara telah dipertingkatkan, membolehkan interaksi dan arahan kepada S3 lebih responsive.

Multitasking – Dengan adanya Exynos processor, pengguna S3 tidak perlu bimbang akan kelancaran menggunakan pelbagai aplikasi dalam S3 secara serentak kerana ia merupakan processor berprestasi tinggi.

Smart Stay – mod ni membolehkan S3 menjimat kuasa bateri dengan mengurangkan kecerahan skrin apabila mata pengguna tidak lagi bertumpu@melihat S3.

Direct Call- letak je S3 pada tepi telinga, secara automatic akan dail no. telefon rakan anda.
    
Pelbagai aksesori – lengkapkan S3 dengan aksesori menarik dan canggih seperti Desktop Dock, Flick Cover Samsung S3, All Share Dongle dan MP3 Player W1.



Untuk maklumat lanjut, layari  http://www.samsung.com/global/galaxys3/


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...